wtorek, 28 stycznia 2014

początkująca blogerka :)

Postanowiłam zacząć pisać bloga - hobbistycznie. Obecnie jestem mamą na pełnym etacie (jedna córka zaraz skończy 7 lat, druga ma skończone 7 miesięcy), więc zawsze znajdę chwilę żeby coś tam napisać i wrzucić kilka fotek.
Będzie to rodzaj mojego osobistego bloga, głównie o tym co lubię. Zamierzam głównie skupić się na zdjęciach i stylizacjach i dążyć do coraz lepszego efektu końcowego.
Nie będzie wpisów typu co jadłam, piłam, jakiego papieru toaletowego używam itp. Nie wydaje mi się żeby takie rzeczy interesowały kogokolwiek, są granice , których nie zamierzam przekraczać, a codzienna szczegółowa relacja z każdego dnia jest zbyteczna. Mile widziane przemyślane komentarze - spam, wulgaryzmy i reklamy będą usuwane. Hejterzy też nie są mile widziani, dziecinne uwagi proszę kierować gdzie indziej.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz