piątek, 31 stycznia 2014

foty :D


Postanowiłam wrzucić na mojego bloga klika zdjęć archiwalnych, które najbardziej mi się podobają.
Bardzo krytycznie podchodzę do swoich zdjęć i podczas gdy innym się podobają, ja potrafię zawsze znaleźć jakiś drobny szczegół, który mi nie pasuje. Jestem bardzo samokrytyczna.
Lubię amatorsko pozować do zdjęć, nie boję się obiektywu. Nigdy nie myślałam o profesjonalnej sesji, jednak nie powiem że fajnie byłoby mieć taką możliwość kiedyś tam w przyszłości.
Najważniejsze że mam fotografa na pełnym etacie gotowego poświęcić czas na małą serię fotek na bloga. Tą osobą jest mój kochany mąż, na którym mogę polegać nawet w natrudniejszych życiowych sytuacjach. 

jedna z moich ulubionych piosenek - rihanna "monster"













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz