niedziela, 1 lutego 2015

lady in red

Kolor czerwony jest kojarzony głównie z miłością, energią, seksem, kobiecością, pewnością siebie.
Jest barwą dominującą zwłaszcza w Walentynki obchodzone 14 lutego.
Zdecydowałam, że moja walentynkowa stylizacja zagości u mnie na blogu już 2 tygodnie wcześniej.
Do tego celu wybrałam czerwoną sukienkę firmy Nommo, którą zamówiłam ze sklepu internetowego  expomoda.pl
Dlaczego taki wybór a nie inny??? Uwielbiam gdy sukienka ma swobodny, luźny fason. Dodam, że moja jest lekko asymetryczna jeśli chodzi o długość.
Do zestawu dołączyłam czarny płaszczyk z ekoskórki oraz długie czarne kozaki na wysokim obcasie.
Dodatki to wisiorek oraz okulary.
Dzięki czerwonej sukience stylizacja zyskała drapieżności i charakteru.





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz